Νέο Τμήμα

banner_stock_house_web Ελευθερίου Βενιζέλου 16, Καλλιθέα

Facebook Page

facebook kettler Ακολουθήστε μας
στη σελίδα μας στο Facebook

Newsletter

Γραφτείτε στο δωρεάν newsletter της Kettler με θέματα γυμναστικής και υγείας

Sport Flyer 2016 - 17

Όργανα γυμναστικής Kettler sport flyer 2017 Κατεβάστε τον
κατάλογο σε pdf (7,3 Mb)

Πώς να χάσετε βάρος στο ελλειπτικό

Ελλειπτικά Kettler Το ελλειπτικό είναι από τις δημοφιλέστερες επιλογές σε ανθρώπους που κάνουν καρδιαγγειακή άσκηση. Μισή ώρα άσκησης στο ελλειπτικό καίει από 270 έως 400 θερμίδες ανάλογα και με το βάρος του σώματος. Παρ' όλα αυτά μπορείτε να κάνετε την άσκηση στο ελλειπτικό ακόμα πιο αποτελεσματική για να χάσετε βάρος ρυθμίζοντας την ένταση της προπόνησή σας και εφαρμόζοντας μερικές απλές συμβουλές:

 

 

Βήμα 1o: Προπονηθείτε για τουλάχιστον 75 λεπτά την εβδομάδα εάν κάνετε άσκηση υψηλής έντασης ή 150 λεπτά εάν ασκήστε σε χαμηλή προς μέτρια ένταση. Αυτή είναι η ποσότητα της αεροβικής άσκησης που χρειάζεστε για οφέλη στην υγεία σας και την απώλεια βάρους.

Βήμα 2o: Χωρίστε το χρόνο αυτό σε τρεις ξεχωριστές προπονήσεις. Ίσως ανακαλύψετε ότι το να εξαντλήσετε όλο τον εβδομαδιαίο χρόνο σας σε μία ή δύο προπονήσεις είναι πολύ. Με το να τον μοιράσετε σε μικρότερες συνεδρίες θα μπορέσετε να ασκηθείτε εντονότερα σε κάθε μία από αυτές και να κάψετε περισσότερες θερμίδες.

Βήμα 3ο: Κάντε υψηλής έντασης διαλειμματική άσκηση αντί να έχετε ένα σταθερό ρυθμό καθ' όλη τη διάρκεια. Η προπόνηση αυτού του είδους είναι πολύ ανώτερη της καρδιαγγειακής άσκησης σταθερού ρυθμού για απώλεια βάρους και κάψιμο λίπους. Κάντε προθέρμανση για πέντε λεπτά και μετά ασκηθείτε όσο πιο γρήγορα μπορείτε για 30 δευτερόλεπτα προτού να επιστρέψετε σε σταθερό ρυθμό για 90 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε αυτό το μοτίβο οκτώ φορές και μετά συνεχίστε ήρεμα για πέντε λεπτά. Στοχεύστε στο να προσθέσετε ένα σπριντ κάθε φορά. Όταν θα μπορείτε να κάνετε 12 σπριντ αλλάξτε την αναλογία άσκησης προς ξεκούραση σε 40:80.

Βήμα 4ο: Ελαττώστε την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων. Μπορείτε να ασκήστε όσο θέλετε, άλλα εάν καταναλώνετε πάρα πολλές θερμίδες δεν θα χάσετε βάρος. Μπορείτε να κόψετε θερμίδες καταναλώνοντας άπαχο κρέας και χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα, αλλάζοντας τα δημητριακά με λαχανικά και μειώνοντας την πρόσληψης ζάχαρης.

 

Δείτε όλα τα ελλειπτικά μηχανήματα της Kettler.

 
κατασκευή ιστοσελίδων netstudio